لینک چت بات اضافه گردید
فعالسازی و غیر فعالسازی سرویس انتقال مکالمه
مشترک گرامی جهت فعالسازی یا غیرفعالسازی سرویس انتقال مکالمه کد دستوری *ده*دویست و چهل و دو #را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
کد های دستوری
مشترک گرامی برای لغو تمامی انتقال مکالمه ها در تمامی حالات#002##را شماره گیری نمایید ویا از قسمت تنظیمات تماس دستگاه اقدام به لغو دایورت نمایید باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای فعالسازی انتقال مکالمه در همه حالات # شماره مقصد *21* را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای فعال کردن مجدد انتقالهای قبلا ثبت شده روی دستگاه #21*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای نمایش وضعیت انتقال مکالمه (فعال یا غیرفعال بودن) #21#*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای فعال کردن مجدد انتقال قبلا ثبت شده برای حالت عدم پاسخگویی #61*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای غیر فعال و پاک کردن برای حالت عدم پاسخگویی #61##را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای نمایش وضعیت انتقال در حالت عدم پاسخگویی (فعال یا غیرفعال بودن) #61#*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای انتقال مکالمه در حالت در دسترس نبودن # شماره مقصد *62**را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای فعال کردن مجدد انتقال قبلا ثبت شده برای حالت در دسترس نبودن #62*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای غیر فعال و پاک کردن برای حالت در دسترس نبودن #62##را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای نمایش وضعیت انتقال در حالت در دسترس نبودن (فعال یا غیرفعال بودن) #62#*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای انتقال مکالمه در حالت اشغال بودن # شماره مقصد *67**را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای فعال کردن مجدد انتقال قبلا ثبت شده برای حالت اشغال بودن #67*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای غیر فعال و پاک کردن برای حالت اشغال بودن #67##را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای نمایش وضعیت انتقال در حالت اشغال بودن (فعال یا غیرفعال بودن) #67#*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
نکته
برای اعلام روش جایگزین دایورت در حالات خاص با آیفون به مشترکین اعلام کنید که برخی از دستگاه ها داخل تنظیمات گزینه مربوطه را دارند .(راهکار اصلی کد میانبر میباشد)
درخصوص غیر فعالسازی سرویس انتقال مکالمه چنانچه تماسبان یا vms رو خط فعال باشد امکان قطع این سرویس امکان پذیر نمیباشد
وبرای لغو دایورت از HLR خط باید نرمال باشه
سرویس محدودیت مکالمه با این سرویس تداخل دارد وانتقال مکالمه فعال نمیشود
امکان دایورت رو خطوط بین المللی در حال حاضر امکان پذیر نیست
در خصوص استفاده از سرویس انتقال مکالمه حتما هزینه سرویس (هزینه مکالمه) به مشترک اعلام شود
پس ازانجام لغو دايورت توسط مشترک (##002#و یا تنظيمات گوشي ) ،در صورتي که دايورت کنسل نشد شماره جهت لغو دايورت به سوپروايزر اعلام گردد (منظور از لغو دایورت ، لغو سرویس دایورت نیست)
این سرویس به صورت پیش فرض فعال بوده مگر مشترک غیر فعالسازی را انجام داده باشد
اگر خط اعتباری دارای شارژ نباشد اعلام میشود به دلیل کمبود موجودی انتقال تماس میسر نمی باشد
هزینه انتقال تماس برابر با تماس های معمولی برای خط انتقال دهنده محاسبه می شود
منبعد در صورتی که مشترک تماس بگیرد و اعلام کند یک شخص دیگری خطش را روی خط من دایورت کرده است
1- اگر خط همراه اول روی خط همراه اول دایورت کرده و مشترک با همون خط تماس گرفته نیازی به احراز هویت نیست
2-اگر خط همراه اول روی خط همراه اول دایورت کرده و مشترک با همون خط تماس نگرفته باید احراز هویت انجام شود
3-اگر خط همراه اول روی سایر اپراتورها مثلا ایرانسل دایورت کرده با همون خط ایرانسل تماس بگیرد برای لغو دایورت
4- اگر ایرانسل روی خط همراه اول دایورت کرده باشد باید از ایرانسل پیگیری نماید