فعالسازی و غیر فعالسازی سرویس انتقال مکالمه |
مشترک گرامی جهت فعالسازی یا غیرفعالسازی سرویس انتقال مکالمه کد دستوری *ده*دویست و چهل و دو #را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
کد های دستوری |
مشترک گرامی برای لغو تمامی انتقال مکالمه ها در تمامی حالات#002##را شماره گیری نمایید ویا از قسمت تنظیمات تماس دستگاه اقدام به لغو دایورت نمایید باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای فعالسازی انتقال مکالمه در همه حالات # شماره مقصد *21* را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای فعال کردن مجدد انتقالهای قبلا ثبت شده روی دستگاه #21*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای نمایش وضعیت انتقال مکالمه (فعال یا غیرفعال بودن) #21#*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای فعال کردن مجدد انتقال قبلا ثبت شده برای حالت عدم پاسخگویی #61*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای غیر فعال و پاک کردن برای حالت عدم پاسخگویی #61##را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای نمایش وضعیت انتقال در حالت عدم پاسخگویی (فعال یا غیرفعال بودن) #61#*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای انتقال مکالمه در حالت در دسترس نبودن # شماره مقصد *62**را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای فعال کردن مجدد انتقال قبلا ثبت شده برای حالت در دسترس نبودن #62*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای غیر فعال و پاک کردن برای حالت در دسترس نبودن #62##را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای نمایش وضعیت انتقال در حالت در دسترس نبودن (فعال یا غیرفعال بودن) #62#*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای انتقال مکالمه در حالت اشغال بودن # شماره مقصد *67**را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای فعال کردن مجدد انتقال قبلا ثبت شده برای حالت اشغال بودن #67*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای غیر فعال و پاک کردن برای حالت اشغال بودن #67##را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای نمایش وضعیت انتقال در حالت اشغال بودن (فعال یا غیرفعال بودن) #67#*را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول |
نکته |
برای اعلام روش جایگزین دایورت در حالات خاص با آیفون به مشترکین اعلام کنید که برخی از دستگاه ها داخل تنظیمات گزینه مربوطه را دارند .(راهکار اصلی کد میانبر میباشد) |
درخصوص غیر فعالسازی سرویس انتقال مکالمه
چنانچه تماسبان یا vms
رو خط فعال باشد امکان قطع این سرویس امکان پذیر نمیباشد
وبرای لغو دایورت از HLR خط باید نرمال باشه |
سرویس محدودیت مکالمه با این سرویس تداخل دارد وانتقال مکالمه فعال نمیشود |
امکان دایورت رو خطوط بین المللی در حال حاضر امکان پذیر نیست |
در خصوص استفاده از سرویس انتقال مکالمه حتما هزینه سرویس (هزینه مکالمه) به مشترک اعلام شود |
پس ازانجام لغو دايورت توسط مشترک (##002#و یا تنظيمات گوشي ) ،در صورتي که دايورت کنسل نشد شماره جهت لغو دايورت به سوپروايزر اعلام گردد (منظور از لغو دایورت ، لغو سرویس دایورت نیست) |
این سرویس به صورت پیش فرض فعال بوده مگر مشترک غیر فعالسازی را انجام داده باشد |
اگر خط اعتباری دارای شارژ نباشد اعلام میشود به دلیل کمبود موجودی انتقال تماس میسر نمی باشد |
هزینه انتقال تماس برابر با تماس های معمولی برای خط انتقال دهنده محاسبه می شود |
منبعد در صورتی که مشترک تماس بگیرد و اعلام کند یک شخص دیگری خطش را روی خط من دایورت کرده است
1- اگر خط همراه اول روی خط همراه اول دایورت کرده و مشترک با همون خط تماس گرفته نیازی به احراز هویت نیست 2-اگر خط همراه اول روی خط همراه اول دایورت کرده و مشترک با همون خط تماس نگرفته باید احراز هویت انجام شود 3-اگر خط همراه اول روی سایر اپراتورها مثلا ایرانسل دایورت کرده با همون خط ایرانسل تماس بگیرد برای لغو دایورت 4- اگر ایرانسل روی خط همراه اول دایورت کرده باشد باید از ایرانسل پیگیری نماید |